Nieuw logo

VBW gebruikte al jaren hetzelfde logo. Dat was aan vernieuwing toe en dat is gelukt. Sinds dit najaar prijkt ons nieuwe logo boven- en onderaan de website.

Het nieuwe logo is gemaakt door twee stagiairs van de MA Media Winkel. Dit is een erkend stagebedrijf van het Mediacollege Amsterdam. Studenten die om uiteenlopende redenen geen externe stage (meer) hebben, werken hier aan opdrachten voor échte klanten.

VBW was zo’n echte klant.

Nadat we onze briefing hadden opgestuurd, selecteerde praktijkopleider André Weel twee stagiairs die hiermee aan de slag gingen: Yous Gomaa en Anna Seijsener. In een eerste ronde maakte Yous een groot aantal schetsen geïnspireerd op de trefwoorden vrouwen, bouwen en wonen.

Na onze eerste selectie en de wens om er ook nog wat Amsterdamse elementen aan toe te voegen, kregen we van zijn opvolger Anna een tweede voorstel. Daaruit maakte het bestuur een keuze. Anna rondde het project af en stuurde ons de logo’s in diverse formaten.

Wij bedanken de MA Media Winkel hartelijk voor het resultaat. De stagiairs ontvingen behalve de werkervaring een cadeaubon.